söndag 23 oktober 2011

Ni är kassa, bara så ni vet!





Ryssbyklints utsiktsplats!

Vi fick soppa gjord av dessa godingar idag.
Antalet besöker stiger för varje dag, men ni skriver aldrig kommentarer. Jag vill ju veta vem ni är?! Haha! Jaja, har haft en helg i världsklass. Väldigt lugn dock! Fredagen tränade jag så hårt så jag sitter med träningsvärken from hell här nu, jag ljög nu.. jag har inte tränat styrka på länge så det är nog därför. Vi har mest tagit det lugnt här hemma, vart ute mkt och idag var vi i skogen. Kom nyss hem från 33 års kalas och tänker inte göra så mycket resten av kvällen. Imorgon börjar sista veckan på praktiken och på fredag väntar Ystad och SPA! Hur underbart? Har jag sagt att jag älskar min V? I do I do I do!


Foster the people - pumped up kicks. Grymme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade